Roadtrip by train.

AhTjah! Varit lite här och där idag med några vänner. Vi började med att åka på en Marknad i Ockelbo. Vi var väl där i sissodär 2 timmar. Det var väldigt packat med folk och solen stekte på som fan asså. Sen runt halv 6 tog vi tåget vidare till Gävle för att chilla lite bara. Vi käkade mat på en restaurang som hette Bakgården, och ja som ni hör på namnet så var det som en bakgård. Ingen go kebabtallrik där precis så ett tips är. Ät inte där. Sen gick vi vidare till donken och köpte glass. Sen gick vi runt och njöt av kvällsvärmen och tog kort på bockar som stod runt om på Gävles gator. Jag slänger in några bilder från dagen. Hoppas ni gillar dom.

Puss puss!

Gick runt på stan, käka glass från donken, såg fett stek ut som vanligt.


Josefin och Malin gillade också glassen. Marängswiss var det här. Själv så njöt man av en Mcflurry Daim.
"Heja Brynäs! "Så skulle nog geten sagt om den levde. I Gävle stod det getbockar på gatorna i olika färger, kommer några bilder på mig och mina vänner när vi posar framför dessa konstverk.

Josefin posar med sin tatuering medans jag och Dennis bara chillar som fan.

Hittade Mountain Dew i en Kiosk. Trodde bara det fanns i USA eftersom jag bara sett det där. (Var där i höstas)

Getkossan skulle jag säga om jag fick säga det själv.
Avslutar med en stekbild som jag tog inne på toaletten på SF. Emelies iPhone var också med!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Fett chill vare;)

2009-06-28 @ 04:22:43
URL: http://dennnissmartinsson.blogg.se/
Postat av: malinsundqvist

håller med dennis! fettchilL! :D

2009-06-30 @ 15:51:14
URL: http://maalinsundqvist.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha ja ;)

2009-07-01 @ 14:48:40
URL: http://erikssonsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0