Hemma igen.

AhTjah! Precis kommit hem från Christian. Var riktigt kallt att åka hem men sånt får man ta. Satt och kollade lite med bloggdesign och sånt vid hans dator så det ser lite konstigt ut just nu. Men jag ska fortsätta kolla lite mer när jag har tid så bloggen kan bli väldigt fräsch och lockande. Det ser ut att bli väldigt fint väder idag så det blir väl att lägga på brännan lite mer hemma i trädgården för dom flesta av mina vänner är väl upptagna imorgon på dagen iallafall. Men nu är jag riktigt trött så jag ska väl ta och krypa till sängs, klockan är ju trots allt 03.34.


Godnatt!

Puss puss!

Bjuder på en bild också!

Kommentarer
Postat av: DENNIS

Min morsa kanske kan stå i kiosken på lörda:o

Ska höra mer me henne ikväll

2009-06-25 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0