AhTjah!

AhTjah!  Till och börja med vill jag säga R.I.P Michael Jackson. Han var en stor popikon som nu tyvär har avlidit. Men nog om det. Idag är det fredag, imorgon är det lördag. Imorgon klockan 4 på morgonen åker min mamma iväg i en buss till Frankrike så jag åker till min pappa idag. Hans internet är så värdelöst så jag vet inte om jag kommer göra något inlägg där. Men jag kommer hem hit över dagarna ibland så jag ska försöka uppdatera så mycket som går ändå. Idag ska jag och några vänner sticka till ett gammalt psykhus där det sägs att det spökar! Vi får väl se om vi ser några spöket Laban eller kanske spöket Casper. Vi får vänta och se!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: DENNIS

nice att de händer nått idag:)



2009-06-26 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0